er gelegenheid van het 60 jarig jubileum van de scoutingclub Don Bosco worden setjes van 12 ansichtkaarten voor de prijs van maar 5 euro verkocht. Een groot deel van de unieke foto's komen uit de privé verzameling van Nico Mulder, luchtvaartenthousiast en oprichter van het Willem Versteegh Eskader dat deel uitmaakt van scouting Don Bosco Ursem. Op 3 van de ansichtkaarten staan alle leden van de club. De foto met de helikopter op de achtergrond is gemaakt tijdens een scoutingkamp direct nadat alle scoutingleden een vlucht in die helikopter hadden gemaakt.

Scoutingleden zijn in Ursem al veel deuren langs geweest om de setjes ansichtkaarten  aan U te verkopen.
Tijdens de open dag op zaterdag 9 juni 2007 in het clubgebouw aan de Zuidgouw 18a, zijn de ansichtkaarten ook te koop voor 5 euro. Het is tevens mogelijk om de ansichtkaarten te bestellen en af te halen bij:

Adam Konijn elektrotechniek
Ruyterstraat 37
1645 SB  Ursem.

Bestellen via email en versturen via de post kan ook. De set kaarten kost U dan € 7,--
In het mailtje dan uiteraard Uw naam en adresgegevens vermelden.

Hieronder de set ansichtkaarten (12) in klein formaat.
De werkelijke afmetingen van een ansichtkaart zijn 10 * 15 cm.

cardset-1

cardset-3