Hallo Scouts & ouders!,

Nadat jullie een **kuch** “welverdiende” vakantie hebben gehad begint ook de scouting weer met opkomsten te draaien.

De donderdag ( 27 aug ) beginnen we weer zoals vanouds om 19;00 uur en eindigen we normaal rond 20;30.

De nieuwsbrief volgt altijd via de mail

Hierin staat Vaak alle info die jullie nodig hebben,

Soms kan het zijn dat hij aan de late kant verstuurd word, ook wij zijn soms wat druk.

Veiligheid

Omdat we bij de scouting ook aan de veiligheid moeten denken Is het bij ons niet toegestaan om met brandgevaarlijke kleding (joggingbroek etc) dicht bij een kampvuur te staan/stoken.

Klinkt logisch maar word vaak vergeten

Een oude broek is dan wel aan te raden en jouw scouting uniform heb je natuurlijk al aan. :)

Ook Zakmessen horen natuurlijk bij de scouting, nu is het wel de bedoeling dat er 'nuttig' mee omgegaan word, zo niet ben jij 'm kwijt tot na de opkomst.

week Datum Activiteit
34 23 Aug Zwemmen In Purmerend - Spurd-Leeghwaterbad
35 27 Aug Zelf vuur maken                                             eindigen rond 21;00
36 3 Sept Estafette