Hallo scouting vrienden,

Hierbij krijgen jullie de nieuwe planning voor de komende opkomsten.

Maar we beginnen er mee om jullie allemaal een goed en gezond 2011 toe te wensen en voor een aantal van jullie “doe toch voorzichtig met dat vuurwerk”

De planning voor het begin van het jaar 2011 ziet er als volgt uit:

Lees meerDownload de nieuwsbrief als pdf bestand

Week

7 – Jan.

Jaaropening, Thema van dit jaar “Wild-West” (zie toelichting onder)

Let op dit is een Vrijdag opkomst van 18:45 t/m 20:30

13 – Jan.

Filmavond, afhankelijk van de lengte van de film kan de opkomst iets uitlopen

20 – Jan.

Kompas, eerst uitleg van het kompas daarna met gebruik van het kompas een kleine tocht door het dorp

27 – Jan.

Installatie avond van de nieuwe leden binnen de groep.

3 – Feb.

Moordspel

10 – Feb.

Uitbeeldspel en een actief spelletje

17 – Feb.

Individueel houtvuur maken, dus oude kleding aan

24 – Feb.

Indoor klimmen, opkomst tijden kunnen aangepast worden aan de activiteit. Dit krijgen jullie nog te horen.

Jaaropening.

Net als voorgaande jaren gaan we het nieuwe jaar weer met een gezamenlijke opkomst met alle speltakken beginnen. Let op dit zal plaats vinden op Vrijdag 7 januarie van 18:45 t/m 20:30

Het thema van de openingsavond is “Wild West” er zullen diverse spelletjes/activiteiten worden verzorgd. Om de sfeer wat te verhogen verwachten we dat iedereen verkleed zal zijn, dus haal allemaal jullie pistool, pijl & boog, indianentooi en cowboy hoed uit de mottenballen en we gaan er gezamenlijk een leuke avond van maken.

Installatie.

Zo als ook in de voorgaande nieuwsbrief vermeld is. Hebben we dit jaar weer een 5-tal nieuwelingen mogen verwelkomen binnen onze groep. Dit zijn: Dries, Stan, Maarten, Bas en Rodney om te zorgen dat ze er echt helemaal bij horen gaan we deze nieuwelingen installeren. Tijdens de opkomsten van vorig jaar hebben ze al te horen gekregen wat er van ze verwacht wordt tijdens de installatie dus bij deze nog een keer. “Zorg er voor dat je op tijd aan je werkstuk begint om er wat moois van te maken.”

Zomerkamp.

We willen proberen om dit jaar weer eens echt op zomerkamp te gaan. We zijn al met wat voorbereidingen bezig om dit mogelijk te maken. Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk “wie van jullie willen er allemaal mee??” het plan is om het tijdens het Hemelvaart-weekend te doen. Het kamp zal duren van Donderdag 2 juni t/m Zondag 5 juni graag horen we zo spoedig mogelijk wie van jullie wel en niet mee gaan.