Beste Esta’s en ouders,

Met Scouts 2 Day voor de deur nog even een nieuwsbrief.

15-5       Scouts2day.

21-5       Pinksterweekend. Fietstochtje met spelletjes.

28-5       Levend stratego.

4-6          Pionieren.

11-6       Buitenactiviteit. Ivm start van het WK voetbal, neem een Oranje attribuut / accessoire mee.

18-6       Buitenactiviteit.

25-6       afsluitweekend.

Scouts 2 Day

Hierover ontvangen jullie een aparte brief namens de organisatie met de laatste belangrijke dingen.

Fietstocht met spelletjes

Kom vanavond op de fiets. Zorg dat er licht en een goed slot op je fiets zit. We gaan een stukje fietsen om ergens anders leuke spelletjes te doen.

Afsluitweekend

We sluiten dit jaar het seizoen af met een afsluitweekend. Het is bij het ter perse gaan van de nieuwsbrief nog niet bekend of dit een gezamenlijk of een Esta weekend wordt. Daarmee is het ook nog niet duidelijk of het 1 of 2 nachtjes worden en welke dagen. Zodra we meer weten laten we het zo spoedig mogelijk weten uiteraard. Hou het weekend in ieder geval vrij!

Afscheid Bruno en Rianne

Naast het grote leiding probleem bij de gidsen speltak kregen wij ook minder goed nieuws. Bruno en Rianne stoppen met leiding geven aan het einde van het seizoen. Bruno geeft aan dat de combinatie met zijn groeiende zaak (snackbar ’t Ouwe Station te Heerhugowaard) en gezin moeilijk te combineren valt. Rianne gaat voor haar studie verhuizen naar Eindhoven. Het is dan niet meer mogelijk om leiding te komen geven bij ons.

Nieuwe leiding

Hierdoor sluiten we de nieuwsbrief af met een redelijk bekende kreet:

We zijn op zoek naar een nieuwe leiding. We willen graag samenwerken met een gezellige meid of jongen die leuk met kinderen kan omgaan. Kent u iemand, vanaf 18 jaar, die ons team graag wil komen versterken, dan horen wij het graag!