Luchtscouts Vliegveld Lelystad

RE/MAX Wash and Go
ZATERDAG 5 APRIL 2008

boarding_pass

Zaterdag 5 april was het zover voor de jaarlijkse Wash & Go in het luchtvaartmuseum Aviodrome te Lelystad, met scoutinguniform (het maakte niet uit welk scouting uniform) is de entree slechts € 5,- of met een museumjaarkaart dan is het altijd gratis. We vertrokken om 9 uur vanaf het clubhuis, met lunchpakket, drinken en zakgeld mee.

scouts_2

jordyDe luchtscouts met Thijs, Achilles, Jurgen, Wilfred, met Jeroen en de Rowans met Sjors, Erwin, Sjaaky, Niels en een verdwaalde Esta, Jordy.

Er was van alles te doen en er waren veel scouts vanuit heel Nederland, Bevers, Esta’s Scouts en Rowans.

vliegtuig_1

We gingen openen bij de vlaggenmast en daarna begonnen de activiteiten, door het hele luchtvaartmuseum.

Je kon door een echte luchtballon doorlopen, een lijnbestuurbaar vliegtuig besturen, waterraketten lanceren, het aanvoelen van G-krachten en meerdere springkussens en natuurlijk de mooie vliegtuigen in en om het museum.

scouts_1Verder was het allemaal goed geregeld met limonade, koffie, pannenkoeken en als aandenken een naambandje voor op het uniform .
We waren rond 17:00 uur weer bij het Kompas.